Complimenten en klachten

Complimenten en klachten

De tevredenheid van onze klanten hebben wij hoog in het vaandel staan. Bij iedere vlees bestelling zien wij zien het als onze plicht om er voor te zorgen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten, onze service en onze culinaire ondersteuning.

Om dit te garanderen hebben wij het zogeheten garantieplan opgesteld met daarin de volgende 4 speerpunten:

1.“Smulgarantie” Wij leveren vlees van top kwaliteit rechtstreeks vanuit een door ons geselecteerde horecaslagerij.
2.“Optimale versgarantie” Razend snelle levering via een gerenommeerde transporteur gecombineerd met verpakkingsmateriaal die het vlees zo koel mogelijk houden.
3.“Aflevergarantie” Makkelijk en eenvoudig te bestellen.
4.“Servicegarantie” Onze klantenservice staat u persoonlijk en snel te woord.

Klachtenprocedure


Mochten er ondanks ons garantieplan toch nog klachten ontstaan, dan zullen wij deze uiteraard snel en adequaat oppakken.Uw klacht behandelen wij serieus. Wij gaan samen op zoek naar een oplossing voor de ontstane situatie.

Onze klachtenprocedure gaat als volgt:

Stap 1: U stuurt bij voorkeur een e-mail of brief met daarin uw klacht.
Stap 2: Wij sturen u een schriftelijke bevestiging waarin staat dat uw klacht door ons in behandeling wordt genomen.
Stap 3: Binnen 48 uur neemt een medewerker(ster) van www.time2meat.nl contact met u op om uw klacht te bespreken en eventueel een voorstel te doen.
Stap 4: U neemt het voorstel in beraad en gaat wel al dan niet akkoord met onze oplossing.
Stap 5: Mocht u niet tevreden zijn met hetgeen wij u aanbieden of de behandeling van de klacht? dan kunt u ons een tegenvoorstel doen waarop wij binnen 48 uur zullen reageren.

Heeft u vragen of wilt u meer weten over onze klachtenafhandeling? Dan kunt u ons als volgt bereiken:

Time2meat.nl
Zandheuvelweg 4
3904 MD Veenendaal
0318-507022
klantenservice@time2meat.nl